Köp, sälj, byte, tips mm

Har kan alla medlemmar m.fl. annonsera om sådant man vill köpa eller sälja eller informera om.

12 kommentarer till Köp, sälj, byte, tips mm

  1. Amir Dvizac skriver:

    Hej, hittade på youtube en videoklipp med beskrivning hur man kan göra en gjutform till bivax mellanvägar

    http://www.youtube.com/watch?v=MNUfj-DyMS4

  2. Håkan Hagström skriver:

    Det finns burkar med lock att köpa hos Bisysslan i numera ekeskulla utanför Gnesta.
    Kontakt Gustav 070-4532015 eller 0158-10862.
    Ring innan ni skall hämta/beställa.

  3. Therése skriver:

    Hej jag och grannarna har ägt bin tillsammans. Vi känner att har inte tid för att lägga på dem . Säljer nu allt som vi testat . Nästan helt oanvänd honungslunga . Bina lite mera . Kontakta mig för information. 8000 för allt med bin som fribyggt.

  4. Therése skriver:

    Det som säljes med är en honungslunga manuell. Två silar . En honunskärl med tappningsöppning . Är i plast. En kupkniv.en avtäcknings gaffel. En rökpuff . En rosa bijacka . En biborste. Lite ramar.två foderlådor.fem vaxkakor. En bifor tunna.

  5. Bo Ivarsson skriver:

    Hej, jag har slutat med biodlingen och har en del prylar kvar, t.ex. lågnormala lådor, ramar, bottnar, lock, spärrgaller m.m. som jag säljer till förmånligt pris.

    Kontakta mig, ring eller SMS, på nummer 070 – 590 0401

  6. Ingemar Eriksson skriver:

    Vår medlem Ingemar Eriksson avslutar sin biodling.
    Han säljer allt som hör en bigård till:
    – ett befintligt invintrat samhälle,
    – handdriven 3-ramars rostfri slunga,
    – all annan slags utrustning m.m.

    Ingemar vill att ni RINGER honom på 070-3925017 för att få mer information etc.

  7. Sofie Westling skriver:

    Hej!
    Vi önskar köpa honung och honungskaka om någon har. Vi bor i Västerljung i Trosa och önskar köpa i närheten.
    Mvh Sofie
    0768876503

  8. Marcus skriver:

    Hej,
    Jag är på jakt efter en slunga, någon som har en låg normal till salu?

    Tel. 070-361 44 93

    Mvh
    Marcus

  9. Jeanette Almqvist skriver:

    Pga av allergi säljer jag nu mina glada starka italienare. På 20 ramar Låg normal. Tänker att det vore trevligt om dom får bo kvar i trakten.
    Ring för mer info.
    070-664 26 46

  10. Sven T skriver:

    Säljer
    Bijacka fäktarmodell stm small 50:-
    Damasker 2 par 10:-/par
    Handskar st L oanvända 50:-
    Handskar stl 7 använda 25:-
    Gummihandskar m krage 20:-
    Finns bilder att skicka via sms vid intresse.
    Samtliga felfria.

  11. Sven T skriver:

    Nån som har en botten att sälja?
    Jag fångade en svärm häromdagen och har lådor men ingen botten…
    Jag är även intresserad av LN-lådor.
    Ring mig!! 0706748868
    /Sven

  12. Håkan Hagström skriver:

    Kjell och jag har en gammal och enkel sjöliss lossare.
    Den vevas för hand och stiften flyttar sig då från vänster till höger.
    Används för lågnormal ramar.
    Intresse så kan jag skicka bild via sms till dig.
    Pris 2.000.-
    Håkan 070-2930414

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *